شرایط 7 روز گارانتی رضایت مشتری در Wowcher چگونه است ؟!

سامانۀ wowcher برای رساندن محصول به سلامت به دست مشتریان خود به کار می گیریم اما با این وجود ممکن است خریداران محترم پس از دریافت محصول مورد نظر خود با مسائلی رو به رو گردند که سامانه بزرگ  ووچر همچون بخشهای مهم دیگر این مرکز شما همراهان همیشگی را تنها نگذاشته و برای این دست از مشکلات ، برای کاربران خود خدمات پس از فروشی را در نظر گرفته است که به قرار زیر خواهد بود :

موضوعات و اقلام غیر قابل گارانتی ( ویژه کالاها و خدمات پستی )

با توجه به گستردگی محصولات و خدمات ارائه شده در سامانه " ووچر " کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی صحیح و سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای گروه‌های فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن یا کالاهای مصرفی ) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند . همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف این مرکز همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش  با عنوان هدیه یا "  wow gift " درج شده اند ، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند .

نخست اشکال فنی در محصول خریداری شده

 از آن جایی که تست محصولا خریداری شده جهت اطمینان از سلامت آن به زمان نیاز دارد ما در این پرتال برای تمامی عزیزان خریدار مطابق با اصل حمایت از حقوق مصرف کننده و قانون تجارت الکترونیک 7 روز فرصت تست محصول را در نظر گرفته ایم تا در صورت وجود اشکال امکان استرداد و جایگزین محصول فراهم باشد .

لطفا توجه کنید که این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری ( شکستگی ، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی ) که در اثر استفاده ناصحیح کاربر از کالا ایجاد شود ، را شامل نمی‏‏‌شود . استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی ، نصب و راه اندازی ، تنظیمات ، کاربرد غیر معمول ، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل می‌شود . توجه داشته باشید که حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری در صورت مشاهده ایراد و یا نقص فنی در دستگاه هر چه سریع تر باید با شماره 07137363924  تماس و یا از طریق رایانامه و همچنین فرم تماس با ما ، موضوع را به همکاران ما در واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش ووچراطلاع دهید .

کارشناسان ما پس از بررسی اشکال گذارش شده نتیجه را گزارش خواهند کرد که پس از آن امکان تعویض، جایگزینی با محصول دیگر و یا دریافت وجه امکان پذیر خواهد شد . در صورتی که اشکال به وجود آمده به سبب استفاده نا صحیح مشتری به وجود آمده باشد شامل این سرویس نمی شود . سپس محصول را با تمامی متعلقاتش به آدرس این سامانه در قسمت تماس با ما با بسته بندی درست ارسال نمایید تا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت پس از دریافت شدن محصول توسط کارشناسان ما محصول تعویض و یا مبلغ کالا به حساب مشتری استرداد داده شود .

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

وجود مغایرت ، در صورتی که کالای خریداری شده توسط مشتری با اطلاعت سایت مغایرت داشته باشد ، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا ، به واحد خدمات پس از فروش " ووچر" از طریق تلفن ، ایمیل یا پیامک اطلاع داده شود . به عنوان نمونه مدل دیگری باشد و یا رنگ بندی و مشخصات متفاوتی را شامل شود به نکات زیر توجه فرمایید :

مغایرت در شکل ظاهری

در صورتی که مغایرت در شکل ظاهری محصول است و به هر طریقی بدون باز کردن بسته بندی قابلیت پی بردن به این موضوع وجود دارد ، در صورتی که بسته بندی از حالت اصلی خود ( اورجینال ) خارج شده و محصول باز شده باشد قابل تعوض نمی باشد .

مغایرت در مشخصات فنی

در صورتی که مغایرت در مشخصات فنی باشد ، در صورتی که بتوان بدون باز کردن بسته بندی محصول به این موضوع پی برد نیز تحت هیچ شرایطی نباید نسبت به باز کردن آن اقدام نمایید . اما در صورتی که متوجه شدید این موضع نیاز به باز شدن داشت پس از پی بردن به این موضوع سریعا حداکثر ظرف مدت 24 ساعت بایستی آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید و سپس محصول را با بسته بندی درست به همراه تمامی ضمائم برای ما  ارسال نمایید . کارشناسان ما در کمیته فنی این مرکز پس از تایید مغایرت امکان تعویض یا استرداد محصول را برایتان فراهم خواهند کرد .

روند تایید مغایرت و رسیدگی به تشخیص کمیته فنی در wowcher

کارشناسان این مرکز در واحد خدمات پس از فروش " ووچر " ظرف ۴۸ ساعت به محض وصول کالای بازپس فرستاده شده با بررسی دقیق  موضوع و پس از تایید مغایرت ها یا ایرادات عنوان شده از سوی خریدار ، به درخواست وی آن را با نمونه سالم تعویض و یا با کالای دیگری جایگزین و مجددا ارسال خواهند نمود . در این شرایط لازم به ذکر است که ارسال کالای درخاستی منوط به موجود بودن آن در لیست انبار این مرکز خواهد بود . بدیهی است سامانه ووچر هرگونه ما به تفاوت قیمت در صورت جایگزینی سفارش در طول دوره بررسی و رسیدگی به موضوع خریدار را اهم از بالابود قیمت ، اتمام موجودی کالا ، تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی ، تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالای جایگزین شده برای خود محفوظ داشته و در این بین تنها در صورت انتخاب کالای ارزانتر به خریدار مابه تفاوت ها را پرداخت خواهد نمود و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا ( درج شده در فاکتور ) به مشتری را می‌پذیرد . در غیر اینصورت  وجه محصول را به حساب کیف پول wowcher  مشتری واریز خواهد کرد .

محاسبه هزینه ها ی ارسال در این پروسه چگونه خواهد بود ؟

اگر ایراد فنی ، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری ، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش " ووچر " برسد ، هزینه‌های ارسال به عهده این مرکز است .

برای واریز هزینه پست به حساب خریدار ، قبض پستی دریافتی از مأمور تحویل که می بایست ممهور به مهر شرکت پست جمهوری اسلامی ایران باشد را به همراه کالا به آدرس این مرکز ارسال کنید . در صورت انصراف از خرید ، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت مدعی الذکر از سوی خریدار توسط کارشناسان کمیته بررسی ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود .

انصراف از خرید

 در صورتی که از خرید خود پس از پرداخت وجه منصرف شدید هر چه سریع تر آن را با واحد فروش درمیان گذاشته تا در صورتی که محصول ارسال نشده باشد ، سفارش خود را تغییر یا درخواست استرداد وجه خود را ثبت کرده تا سریعا درخواست شما ترتیب اثر داده شود .

در صورتی که پس از ارسال محصول از خرید خود منصرف شدید پس از دریافت آن حداکثر ظرف ۴۸ ساعت موضوع را به اطلاع ما رسانید و با هماهنگی به صورت کامل آن را برای ما ارسال نمایید . توجه داشته باشید که تنها محصولاتی که در حالت اولیه خود و پلمپ باشند قابلیت انصراف را دارا هستند و در صورت باز شدن محصول دیگر این امکان فراهم نخواهد بود .

چنانچه خریدار از خرید خود منصرف شود

پس از دریافت کالا توسط واحد مربوطه و تایید صحت آن و عدم باز شدگی توسط مشتری و خروج جنس از پلمپ اختصاصی این سامانه ، حداکثر ظرف 24 الی 48 ساعت کالای جدید ارسال در غیر اینصورت وجه کالا به حساب مشتری واریز خواهد شد که شرایط آن به قرار زیر خواهد بود .

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد

خریدار محترم باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات و پشتیبانی wowcher به شماره تماس ( 07137363924 ) و یا آدرس ایمیل CustomerService [@] wowcherworld [ . ] ir موضوع را اطلاع دهد .

اگر پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شدید

حداکثر تا 7 روز کاری‏ ، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید . در این حالت ، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش ، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که :

1 - کالا در شرایط اولیه خود ( پلمپ ) قرار داشته باشد،

2 - از آن استفاده نشده باشد ،

3- به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شده باشد . همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد .

اگر در اثر حمل و نقل ، در مرسوله آسیب دیدگی ایجاد شده باشد

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا ، به خدمات پس از فروش " ووچر" اطلاع داده شود .

در صورت بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و نقل و تحویل ، با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه محصولات و در خاست خریدار مبنی بر اعلام بارنامه و شماره پیگیری مرسوله و تحویل کالای ایشان به هریک از شرکت های ترابری معتبر؛ کلیه خسارتهای وارده بر عهده شرکت حمل ونقل بوده  و تنهادر صورت تایید شرکت مذبور و به جهت تسهیل در امر پیگیری این موضوع ، سامانه " ووچر " اقدام به جبران خسارت خواهد نمود .

کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن ، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور خرید برروی محصول به واحد خدمات پس از فروش " ووچر " ارسال شود . در صورتی که آسیب‏‌ ، در لحظه دریافت سفارش قابل مشاهده باشد ، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به این مرکز بازگردانده شود .

کالا را چطور ارسال کنید ؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش در واحد های مربوطه و صفحه تماس با ما  تماس بگیرید .

مؤکدأ توصیه میکنیم که از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش " ووچر " جداً ، خودداری کنید .

به جهت جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان احتمالی وارده به خود و " ووچر " در چنین شرایطی به نکات مهم زیر توجه فرمایید :

برای ارسال ، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند : کابل ، ریموت ، باطری ، دفترچه راهنما ، کارت گارانتی ، کارت بیمه ، بند ، قطعات بسته بندی و... به همراه کالای اصلی ارسال شوند .

درخواست می کنیم از برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن جدأ خودداری کنید ، چرا که امکان استفاده از ضمانت مرجوعی و گارانتی را از بین خواهد برد . ( می توانید در صورت لزوم ، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید )

حتما  فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل موجود را بنویسید دقت کنید موضوع با خط خوانا و مشخص نوشته شده باشد . اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد ، می توانید از پیش فاکتور ایمیل شده ، یا موجود در بخش خریدهای پستی در پنل کاربریتان  پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید .

چنانچه ساکن مشهد یا شیراز هستید می توانید جهت تحویل وارسال پیک با واحد خدمات پس از فروش " ووچر " تماس بگیرید و در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، می توانید برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید . لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد . ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل های ذکر شده پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود .

- کالای خریداری شده را داخل پاکت یا کارتن جداگانه‌ای قرار دهید و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته یا جعبه اصلی خودداری کنید .

لطفا بسته خود را به آدرس : استان فارس - شهر شیراز - خیابان لاله - کوچه 21 - پ 139 کد پستی 7168784144 - خدمات پس از فروش " ووچر " ارسال کنید

کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات ، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط مدیریت " ووچر " و شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در این سامانه  هستند ، لذا فکر کردن به اینکه تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود تفکر منطقی نبوده  و در عمل رعایت پروسه بررسی و نظارت کمیته فنی " ووچر " زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد . به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا 24 الی 48 ساعت در نظر گرفته شده است  ، که ما تا آنجا که در توان این مجموعه باشد در کوتاه ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ خواهیم داد . با مشخص شدن وضعیت کالا در واحد نظارت و کمیته فنی بررسی و خدمات پس از فروش حتی المقدور ظرف مدت 48 ساعت وجه کالا به حساب کیف پول wowcher  شما واریز خواهد شد . درهمه حال ملاک عمل و اقدامات لازم در خصوص موضوعات و رویه های یاد شده در مباحث این صفحه ، نظر کارشناسان کمیته  فنی ، پشتیبانی و خدمات پس از فروش wowcher خواهد بود .

نحوۀ تماس با واحد کمیته بررسی فنی و خدمات  پس از فروش wowcher

می توانید با شماره تلفن 7363924- ( 0713 ) و یا

آدرس ایمیل : CustomerService [@] wowcherworld [ . ] ir در واحد خدمات پس از فروش " ووچر" تماس حاصل نمایید  . همچنین می توانید با انتخاب موضوع و مسائل احتمالی پیام خود را در صفحه " تماس با ما " برای خدمات پس از فروش سامانه  ارسال نمایید .

واحد فنی و کمیته نظارت بر خدمات پس از فروش

اولین سامانه بزرگ رزرواسیون تخفیف و خرید گروهی چند منظوره کشور

 

نماد اعتماد الکترونیک

مشخصات باشگاه Wowcher من

برای پیوستن به باشگاه Wowcher و شروع به کسب درآمد
اینجا را کلیک کنید
برای مشاهده میزان امتیازتاناینجا را کلیک کنید بپیوندید!
 
خریدار گرامی اگر مدعی هستید که تخفیف خریداری شده تان را دریافت نکر ده اید می توانید هزینه رزرو آن را به کیف پول Wowcher خود انتقال دهید. برگشت پول
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا بخش 7 روز گارانتی رضایت مشتری درWowcher را مطالعه نمایید
LiveZilla Live Chat Software
نتیجه ای یافت نشد.
logo-samandehi